کلمات کلیدی SEO کلمات یا عباراتی هستند که جستجوگرها را در موتورهای جستجو وارد می کند و باعث می شود وب سایت شما راحت تر پیدا شود. در این پست می توانید درباره کلمات کلیدی SEO اطلاعات بیشتری کسب کنید.
کلمات کلیدی SEO زمانی یک عامل مهم رتبه بندی وب سایتها بودند. در این زمان ، به همه کارشناسان SEO نیاز به اضافه کردن چندین کلید واژه در محتوای وب خود برای دستیابی به رتبه مطلوب برای آنها داشتیم. این روشی بود به نام چاشنی کلمات کلیدی. این عمل به نتایج جستجوی ضعیفی از موتورهای جستجو منجر شد. در نهایت به روزرسانی های الگوریتم های Google و سایر موتورهای جستجو تأثیر کلمات کلیدی SEO را در نتایج جستجو کاهش داد.
امروز بحث زیادی درمورد اینکه آیا کلمات کلیدی SEO هنوز در رتبه بندی وب سایت ها نقش ایفا می کنند یا نه ، وجود دارد. خب ، کلمات کلیدی SEO هنوز هم مهم هستند. با این حال ، نحوه عملکرد آنها به میزان قابل توجهی تغییر کرده است.
تأثیر کلمات کلیدی SEO اکنون به انتخاب کلمات شما بستگی دارد. کلمه کلیدی مناسب تلاشهای سئو شما را تقویت می کند و برعکس. انتخاب کلمه کلیدی مناسب از طریق فرآیندی به نام بهینه سازی کلمه کلیدی امکان پذیر است.

 

بهینه سازی کلید واژه

بهینه سازی کلید واژه فرایندی است که به شما کمک می کند تا به کلمات کلیدی مناسب برای استفاده از وب سایت خود برسید. این فرایند در ابتدا و در سراسر کمپین بازاریابی جستجوی شما بسیار مهم است. این شامل مراحل سه مرحله ای زیر است:

تحقیقات کلمات کلیدی :

این فرایند به جستجوی کلمات و عباراتی است که افراد در موتورهای جستجو بویژه موارد مرتبط با محتوای وب سایت شما استفاده می کنند. این مرحله به شما ایده می دهد که مردم به دنبال چه چیزی هستند. ابزارهای مختلف تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید برای دستیابی به این هدف استفاده کنید.

Businessman using internet analytics in the office on the touch screen of his laptop (reduced tone)

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی :

در این مرحله اطلاعاتی در مورد کلمات کلیدی که در حال حاضر ترافیک به وب سایت شما دارند ارائه می دهد. این به تقویت کارهایی که در تحقیقات کلمات کلیدی انجام داده اید کمک می کند. در این مرحله می توانید اطلاعاتی در مورد دفعات استفاده از کلمات کلیدی و میزان رقابت برای آنها کسب کنید. این اطلاعات به شما در انتخاب نهایی کلمات کلیدی کمک می کند. چندین ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی نیز برای این مرحله استفاده می شود.

انتخاب کلید واژه :

این بر اساس نتیجه گیری در دو مرحله قبلی است. اکنون می توانید کلمات کلیدی بسیار مرتبط را انتخاب کنید. این کلمات کلیدی باید ارتباط نزدیکی با محتوای تجاری یا وب سایت شما داشته باشند.
انتخاب کلید واژه شما به روش های زیر تأثیر مستقیمی در رتبه وب سایت شما دارد:

۱٫ بهینه سازی محتوا

کلمات کلیدی را می توان به عنوان بلوک های ساختمان برای محتوای وب بهینه شده مشاهده کرد. پس از انتخاب کلمه کلیدی مناسب ، می توانید براساس آن ، محتوای خود را توسعه دهید. با این کار کلمه کلیدی به بخشی طبیعی از محتوای شما تبدیل می شود.
این عمل بیشتر از داشتن چندین رشته شل کلمات کلیدی در محتوای شما با موتورهای جستجو سازگار است. همچنین می توانید محتوای نوشتاری را متناسب با کلمات کلیدی که بعداً انتخاب می کنید ، دوباره تغییر دهید. انتخاب کلید واژه همیشه باید مستقیم به مطالبی که شما ایجاد می کنید مربوط باشد.

۲٫ وب سایت برای جستجوی معنایی بهینه شده است

گزینه های کلمات کلیدی اغلب یک کلمه واحد یا حداکثر یک عبارت هستند. با این حال ، بسیاری از راه های مختلف برای بازنویسی کلمات کلیدی وجود دارد. به این نسخه های بازنویسی کلمات کلیدی معنایی گفته می شود.
کلمات کلیدی معنایی مبتنی بر این عقیده هستند که هیچ عبارت واحدی فقط به معنای خط دقیق کلمات تایپ شده نیست. موتورهای جستجو سعی می کنند با استفاده از جستجوی معنایی ، هدف جستجوی سؤالات جستجو را در نتایج خود وارد کنند.
انتخاب کلمه کلیدی شما به شما نشان می دهد که کلمات کلیدی معنایی که باید در محتوای خود گنجانید. بهینه سازی برای جستجوی معنایی شانس بهتری برای رتبه بندی برای کلمه کلیدی شما انتخاب کرده است.

۳٫ افزایش نرخ ترافیک وب سایت و نرخ تبدیل

انتخاب مناسب کلمه کلیدی در نهایت باعث ایجاد ترافیک بیشتر به وب سایت شما می شود. هنگامی که وب سایت شما برای یک کلمه کلیدی رتبه خوبی را کسب می کند ، ترافیک بالاتری نیز خواهید گرفت.
ترافیک بالاتر اغلب به نرخ تبدیل بالاتری ترجمه می شود. این امر به این دلیل است که افراد بیشتری براساس نتایج جستجوی خود تصمیم گیری در مورد خرید می کنند. کاربران و مشتریان رضایت بخش احتمالاً باز خواهند گشت و احتمالاً افراد دیگر را نیز به وب سایت شما ارجاع می دهند. همه اینها باعث افزایش رتبه وب سایت شما می شود.

۴- ارتباط کلمات کلیدی و مخاطب بهتر

ارتباط کلمه کلیدی به چگونگی ارتباط انتخاب کلید واژه شما با صفحات وب سایت شما مربوط می شود. موتورهای جستجو از این اطلاعات استفاده می کنند تا بدانند صفحه شما در مورد چیست. این سپس به نحوه رتبه بندی وب سایت شما در نتایج جستجو کمک می کند. انتخاب کلید واژه نقش اساسی در تعیین اهمیت کلمه کلیدی ایفا می کند.
انتخاب یک کلمه کلیدی مرتبط با مخاطب هدف شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب و بیان کلمات کلیدی متناسب با مخاطب هدف شما به معنای ترافیک هدفمند تر برای وب سایت شما است. مخاطب هدف به وب سایت شما در رتبه بندی بهتر کمک می کند زیرا آنها از قبل ایده ای راجع به آنچه از وب سایت شما می خواهند برخوردار هستند.

۵٫ پیمایش در مسابقه

انتخاب صحیح یک کلمه کلیدی ممکن است لبه ای باشد که شما برای پیروزی در رقابت لازم دارید. همیشه چندین گزینه کلمه کلیدی برای انتخاب وجود دارد. آنها به طور گسترده به محبوب ترین کلمات کلیدی و کم محبوب ترین طبقه بندی می شوند.
معمولاً محبوب ترین کلمات کلیدی بالاترین رقابت را دارند. رتبه بندی برای آن دسته از کلمات کلیدی معمولاً دشوار است. جستجوی رقابت به عنوان وب سایت جدیدتر می تواند به سادگی انتخاب کلمات کلیدی کم رقابت باشد. وب سایت جدید شما به راحتی برای این کلمات کلیدی رتبه بندی می شود. سپس ، می توانید به تدریج به کلمات کلیدی رقابتی دیگر گسترش دهید.

۶٫ بهبود جستجوگرها و تلاشهای بازاریابی کارآمد در صفحه

جستجوگرها در صفحه اصطلاح گسترده تری است که به طور مستقیم به محتوای صفحه مربوط می شود. فاکتورهای جستجوگرها در صفحه اساسی و بسیار کنترل پذیر هستند. یکی از این عوامل شامل گزینه های کلمات کلیدی است.
انتخاب صحیح کلمه کلیدی شما را یک قدم به سئو بهینه شده در صفحه نزدیک می کند. سایر اجزای جستجوگرها در صفحه شامل کد HTML ، برچسب های عنوان ، برچسب های alt و توضیحات متا می باشد.
گزینه های کلمات کلیدی همچنین به شما کمک می کنند تلاش های بازاریابی خود را ساده تر کنید. صرف نظر از پرداخت هزینه یا بازاریابی ارگانیک ، کلمات کلیدی نقش عمده ای دارند. انتخاب صحیح کلمه کلیدی شما را قادر می سازد نوع محتوا مورد نیاز برای بازاریابی را تعیین کنید تا مردم به وب سایت شما توجه کنند.

نتیجه

سهم کلمات کلیدی در رتبه بندی وب سایت شما تقریبا به اندازه سابق قابل توجه نیست. با این حال ، این کار وقتی بهینه انجام می شود ، اضافه می شود.
با انتخاب کلید واژه مناسب ، بهینه سازی محتوا بهتر به دست می آید. همچنین باید به امکان جستجوی معنایی بپردازید. انتخاب کلمات کلیدی شما مستقیماً روی ترافیک وب و نرخ تبدیل تأثیر می گذارد.
با انتخاب صحیح کلمه کلیدی ، می توانید به اهمیت کلمات کلیدی دست پیدا کنید. با این کار مخاطب با هدف بهتری پیدا می کنید. شما می توانید بر اساس انتخاب کلمات کلیدی خود ، برتری نسبت به این رقابت کسب کنید. به طور کلی ، گزینه های کلمات کلیدی باعث بهبود SEO در صفحه وب سایت شما می شوند و این در نهایت باعث افزایش رتبه وب سایت شما می شود.

مترجم : شقایق محمدی

منبع

#سئو #کلمات کلیدی

اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email